Sveikatos patarimai apie širdį


Meniu Sveikatos patarimai turintiems širdies ydą Širdies veikla daug priklauso nuo taisyklingos mitybos ir žalingų įpročių. Širdžiai itin kenkia nutukimas, nejudrumas ir rūkymas.

Vienų šalių gyventojai rekomenduoja mitybą praturtinti antioksidantų turinčiais prieskoniais, kiti — nusnūsti popietės miego. Lietuvoje, palyginus su kitomis Europos Sąjungos šalimis, nuo širdies ir kraujagyslių ligų miršta daugiausiai vyrų ir moterų.

Taigi ko galėtume pasimokyti iš kitų šalių gyventojų? Indija: viską gardinti prieskoniais Aštrų maistą reikia valgyti lėčiau. Be to, gerti daug vandens. Prieskoniuose gausu antioksidantų, kurie naikina laisvuolius radikalus ir greitina ala širdies sveikata apykaitos procesus.

Vasara – pavojingas metas širdžiai: 10 patarimų ligoms išvengti

Nyderlandai: automobilį iškeisti į dviratį Nors dviratį turi daugelis gyventojų, tačiau dažniausiai jie kaupia dulkes rūsiuose. Reikia imti pavyzdį iš Nyderlandų gyventojų, kuriems sveikatos patarimai apie širdį yra pagrindinė miesto transporto priemonė.

Anot mokslų daktarės, kardiologės Ados Azarevičienėsvisas gyvenimo negeroves kaupiame širdyje. Nuo begalinių rūpesčių, vis pasikartojančios įtampos širdis, dirbanti dieną ir naktį, pavargsta. Neigiamą įtaką daro ir normalų širdies darbą apsunkina, sutrikdo padidėjęs fizinis krūvis, o kartais — ir gyvenimo tempas.

Važinėjimas dviračiu — tai aktyvi fizinė veikla, kuri degina kalorijas ir padeda numesti svorio. Sveikatos patarimai apie širdį neprisivalgyti vakare Vietiniai meksikiečiai pagrindinį dienos maistą suvartoja tarp 14 ir 16 valandos. Vakare tiesiog lengvai užkanda.

Geros sveikatos klubas: mankšta namuose širdžiai stiprinti

Nepersivalgymas vakarais gali padėti išvengti nemalonių refliukso simptomų naktį, kai sukyla rūgštys. Brazilija: daugiau bendrauti Australų mokslininkai nustatė, kad žmonės, turintys daug draugų, gyvena net septyneriais metais ilgiau!

Jums gali patikti

Draugų apsuptyje gaminasi laimės hormonas oksitocinas, kuris ramina, gerina širdies veiklą ir padeda nepersivalgyti. Todėl reikia imti pavyzdį iš brazilų, kurie vadinami viena draugiškiausių tautų visame pasaulyje. Lenkija: valgyti namie Lenkai išleidžia 5 procentus visų savo pajamų valgydami ne namie.

sveikatos patarimai apie širdį

Taip jie ne tik sutaupo, bet ir rūpinasi sveikata. Namie galima pasigaminta sveikesnių ir pigesnių patiekalų nei daugelyje viešojo maitinimo įstaigų.

Japonija: nustoti valgyti, kai tik pajuntamas sotumas Ilgaamžiai japonai sako, kad nuo stalo pakilti reikia tada, kai jautiesi 80 procentų sotus. Labai svarbu įsiklausyti į savo kūną ir nustoti valgyti, kai jautiesi sotus, bet nevisiškai.

sveikatos patarimai apie širdį

Tai nereiškia, kad jie suvartoja nepakankamai maisto, nes smegenys gerokai vėliau gauna signalą apie sotumo jausmą negu iš tikrųjų pasisotinama. Kinija: medituoti Meditacija sumažina širdies ligų, priepuolių, infarkto rizika.

Palengvina dėmesio, nerimo, depresijos simptomus. Meditacija padeda atsipalaiduoti, gerina kvėpavimo takų ir protinę veiklą.

Statistiškai, širdies ir kraujagyslių ligos vis dar labiausiai lietuvius kamuojančių ligų sąrašo viršūnėje.

Gambija: valgyti riešutus Šioje Vakarų Afrikos šalyje riešutai pakeičia mėsą. Jie mažina kraujo spaudimą, atsparumą insulinui, cholesterolio kiekį kraujyje.

Sveikatos patarimai turintiems širdies ydą

Padeda nuo sutrikusio širdies ritmo ir diabeto. Reguliariai, penkis kartus per savaitę riešutus vartojantys asmenys sumažina širdies ligų ir priepuolių riziką net 50 procentų.

  1. Svorio metimas laikantis hipertenzijos dietos
  2. Ar žinai, kad?
  3. Hipertenzija ir amino rūgštys
  4. Hipertenzija dėl inkstų gydymo
  5. 10 patarimų, kaip išvengti širdies ligų | taksi-ag.lt
  6. Kaip saugoti savo širdį – 6 kardiologo profesoriaus Prano Šerpyčio patarimai

Ispanija: nusnūsti dieną Siesta — poilsio metas Pietų Europoje, kurio pavydi tikriausiai visi šiaurinių kraštų gyventojai. Poilsis dieną yra labai naudingas sveikatai, nes sumažina širdies ligų ir priepuolių riziką.

Raktas į sveiką širdį: specialistai kviečia suprasti rizikas ir keisti savo kasdieną

Ypač smagu nusnūsti dieną, jei naktį miegama nepakankamai, kankina nemiga. Miego trūkumas gali būti daugelio ligų priežastimi.

sveikatos patarimai apie širdį

Islandija: valgyti daugiau žuvies Per metus vidutinis islandas suvalgo apie kg žuvų: silkių, menkių, upėtakių. Omega 3 riebiųjų rūgščių turtingos žuvys saugo nuo uždegimo, širdies ligų, padeda lieknėti. Be to, jos gerina smegenų veiklą, todėl būtinos dirbantiems protinį darbą.