Galite valgyti ryžius su hipertenzija. Ryžių dieta – jei norite greitai numesti svorio. MENIU! | taksi-ag.lt


Dieta hipertenzijai. Kaip valgyti esant aukštam slėgiui?

Prie aukšto kraujospūdžio prisideda galite valgyti ryžius su hipertenzija veiksniai: kraujo kiekis, kurį pumpuoja jūsų širdis, ir arterijų siaurumas. Aukštas kraujo spaudimas padidina širdies problemų ir insulto riziką.

Spindulinių pupuolių receptas su Ajurvedos Gyd. Šri Nagi

Jei turite padidėjusį kraujospūdį, yra tam tikrų dietos ir gyvenimo būdo pokyčių, kurie gali padėti sumažinti jūsų kraujospūdį. Daugelis žmonių per dieną suvalgo mg natrio.

galite valgyti ryžius su hipertenzija

DASH dieta, kurios trumpai reikia laikytis laikantis dietos, kuria siekiama sustabdyti hipertenziją, rekomenduoja per parą vartoti ne daugiau kaip 2 mg natrio. Natrio yra druskoje, todėl geriausias būdas sumažinti suvartojamo natrio kiekį yra valgyti mažiau druskos.

4 populiariausios hipertenzijos dietos

Tai galite padaryti: [3] Į maistą nepridedate stalo druskos. Tai gali apimti ir virimo metu sunaudojamos druskos kiekio sumažinimą. Paprastas būdas tai padaryti - nesūdyti mėsos ir nepilti druskos į vandenį, kai verdate ryžius ar makaronus.

galite valgyti ryžius su hipertenzija

Venkite sūrių užkandžių ir perdirbto maisto, pavyzdžiui, traškučių, antpilų ir sūdytų riešutų. Į juos dažnai pridedama daug druskos. Jei perkate paruoštus maisto produktus, pasidomėkite, ar galite gauti mažai druskos turinčio varianto. Patikrinkite konservuotų patiekalų, paruoštų prieskonių, sultinių kubelių, konservuotų sriubų, žiuželių ir sportinių gėrimų turinį, ar juose nėra druskos. Valgykite nuo šešių iki aštuonių porcijų grūdų per dieną. Sveiki grūdai yra geriau nei perdirbti balti galite valgyti ryžius su hipertenzija arba perdirbti balti miltai, nes jie turi daugiau skaidulų ir maistinių medžiagų.

galite valgyti ryžius su hipertenzija

Porcija yra duonos riekė arba pusė puodelio virtų ryžių ar makaronų. Daugiau nesmulkintų grūdų galite valgyti: [4] Pirkdami kviečių miltus ir makaronus, o ne baltus.

Daugybė nesmulkintų kviečių duonos gaminių ant pakuotės sakys, kad jie yra nesmulkinti kviečiai. Avižiniai dribsniai ir rudieji ryžiai taip pat yra puikūs maistinių medžiagų ir skaidulų šaltiniai.

galite valgyti ryžius su hipertenzija

Pakraukite vaisius ir daržoves. Kiekvieną dieną turėtumėte suvalgyti keturias — penkias porcijas vaisių ir keturias — penkias porcijas daržovių. Porcija yra pusė puodelio lapinių daržovių arba ½ puodelio virtų daržovių. Vaisiai ir daržovės yra puikūs kalio ir magnio šaltiniai, kurie padeda sumažinti kraujospūdį. Puikūs vaisių ir daržovių gavimo būdai yra šie: [5] Valgykite salotas su maistu.

Galite išlaikyti juos įdomius, keisdami tai, ką įdėjote į juos. Saldų elementą galite pridėti įdėję obuolių ar apelsinų skilteles ant salotų.

Šie prieskoniai gali būti maišomi vienas su kitu, sutelkiant dėmesį į savo skonį. Malysheva teigia: visiškas druskos panaikinimas sumažina kraujo spaudimą 14 mm Hg.

Palikite ant plonos odos vaisių, pavyzdžiui, obuolių, žievių, nes juose taip pat yra maistinių medžiagų. Taip pat galite tradiciškiau naudoti šviežius žalumynus, morkas ir pomidorus.

galite valgyti ryžius su hipertenzija

Tačiau lengvai eikite į salotų padažus: jie dažnai turi daug druskos ir riebalų aliejų. Daržovių gaminimas kaip garnyras. Užuot kepę makaronus, pabandykite pagrindinį patiekalą uždėti ant saldžiosios bulvės ar šalia moliūgo šono.

Užkandžiavimas vaisiais ir daržovėmis tarp valgymų. Į darbą ar mokyklą pasiimkite obuolį, bananą, morką, agurką ar žaliuosius pipirus. Perkamos šviežios ir šaldytos daržovės.

Ryžių dieta – išeitis, norint greitai numesti svorio. Receptai!

Jei nerimaujate, kad prieš valgant švieži produktai pasidaro blogi, šaldytos daržovės yra puikus pasirinkimas. Galite juos sudėti į šaldiklį, kol jums jų prireiks, o kai atitirpsite, jie vis tiek bus supakuoti su maistinėmis medžiagomis. Įpilkite neriebių pieno produktų. Pienas yra svarbus kalcio ir vitamino D hipertenzijos vaistas vyrams, tačiau svarbu pasirinkti atsargiai, kad nevalgytumėte per daug riebalų ir druskos.

Taurė yra porcija. Tikslas yra nuo dviejų iki trijų porcijų per dieną. Valgydami jogurtą ir gerdami pieną, rinkitės neriebias ar liesas veisles. Abi jos puikiai tinka su nesmulkintų grūdų grūdais pusryčiams. Saikingai valgykite liesą mėsą, paukštieną ir žuvį.