Ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos


Aukšto kraujospūdžio simptomais skundžiasi net ketvirtis britų. Mitybos pokyčiai yra puikus būdas natūraliai mažinti kraujospūdį — štai ką reikėtų valgyti, rašoma dailystar. Print Aukštas kraujospūdisdar vadinamas hipertenzija, yra labai paplitusi sveikatos problema. Su ja susiduria net ketvirtis britų, o tai kelia nerimą, nes dėl hipertenzijos didėja infarkto ir insulto pavojus.

Tikriausiai esate girdėję, kad laikantis dietos rekomenduojama valgyti sojos produktų. Tačiau ar žinote, kodėl?

ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos nuo hipertenzijos kokius vaistus galite gerti

Soja ©  Corbis Kodėl soją reikėtų įtraukti į dietą? Soja pasižymi įvairiomis sveikatai naudingomis savybėmis, dėl kurių jas verta įtraukti į vartojamų maisto produktų sąrašą, rašoma www.

ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos hipertenzijos centro gydymas

Įrodyta, kad soja: - yra geras pakaitalas alergiją galintiems sukelti maisto produktams pavyzdžiui, pienui ; - mažina susirgimo krūties, tiesiosios žarnos, prostatos ir gimdos vėžiu riziką; - mažina širdies ligų išsivystymo tikimybę; - mažina sirgimo osteoporoze tikimybe; - apsaugo nuo menopauzės simptomų ar juos susilpnina; - gerina žarnyno veiklą.

Kodėl soja yra tokia naudinga?

Kraujospūdis reiškia jėgą, kurią arterijų sienelėms daro kraujas, tekantis pro jas. Kuo siauresnės ir standesnės jūsų arterijos, tuo aukštesnis kraujospūdis. Jei jums diagnozuotas aukštas kraujospūdis, galite atlikti keletą paprastų žingsnių, kad išmoktumėte pakeisti savo gyvenimo būdą, dietą ir vaistus hipertenzijai gydyti. Dietos keitimas Išbandykite daugiau sveikų, ne mėsos baltymų. Yra daug dalykų, kurie nėra mėsa ir kuriuose yra baltymų.

Sojoje yra keli komponentai, suteikiantys jai teigiamų savybių. Šie komponentai yra: - izoflavonai — augalinės kilmės junginiai, kuriems priskiriami įvairūs sveikatai naudingi poveikiai pvz. Kaip ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos soją į vartojamų maisto produktų sąrašą? Sojos įtraukimas į racioną nereiškia, kad reikia visiškai pakeisti mitybą.

Nuplaukite ryte, virkite, kol minkštas. Nulupkite svogūnus. Kepkite iki auksinės rudos sviesto.

Paeksperimentuokite su keliais iš sojos gaminamais maisto produktais, kad sužinotumėte, kas jums patinka. Į racioną įtraukite tik tai, kas jums patiko.

Vegans on top: Ori Shavit at TEDxHiriya

Ieškote naujų idėjų, kurios padėtų pradėti vartoti soją? Pagalvokite apie tai: - gaminant tortus, blynus ar kitus miltinius patiekalus į tešlą maišomus kiaušinius pakeiskite sojų miltais — vieną kiaušinį atitinka vienas šaukštas sojos miltų; - į racioną įtraukus sojos produktus organizme sumažės cholesterolio ir riebalų kiekis; - rytais dribsnius užpilkite ne karvės, o sojos pienu; - salotas gaminkite su tofu; - įprastą kepimo aliejų pakeiskite sojų aliejumi; - pasilepinkite iš sojos pieno gaminamais pieno kokteiliais; hipertenzija pankreatitas salotų užpilą ar padažą gaminkite kaip pagrindą naudodami sojos aliejų; - kiniškame restorane užsakydami maistą paprašykite ir miso sriubos; - grietininiuose makaronų padažuose panaudokite sojos pieną; Internete ar kulinarijos knygose galima rasti daugybę receptų su soja, todėl pradėkite nuo jų, o vėliau galėsite kurti ir savo receptus.

Nuorodos kopijavimas Kodėl sveika valgyti soją? Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos normalizuoti vaistą hipertenzijos kompozicijai